Nejčastější otázky
Tiqets je online rezervační platforma pro muzea a atrakce, která spojuje cestovatele po celém světě s více způsoby, jak zažít kulturu.
98 % našich vstupenek je doručeno do 15 minut; některé z nich vyžadují ruční zpracování a mohou trvat až 30 minut. Jakmile budou vaše vstupenky připraveny, budete k nim mít přístup prostřednictvím stránky s potvrzením objednávky nebo prostřednictvím e-mailu, který jsme vám zaslali. Obdržíte také SMS s odkazem pro snadný přístup k lístkům přes naši aplikaci. Pokud jste své vstupenky neobdrželi do jedné hodiny po dokončení platby, zkontrolujte prosím jak svůj e-mailový účet, tak složku se spamem, zda od nás nekomunikujeme; pokud jste žádné neobdrželi, kontaktujte prosím zákaznický servis.
Pokud je pro jednu nebo více z těchto kategorií návštěvníků k dispozici bezplatný/snížený vstup, zobrazí se tato informace při výběru vstupenek u pokladny. Pamatujte, že pro uplatnění výhody bezplatného vstupu možná budete muset vybrat odpovídající možnost bezplatného vstupu. Pokud jste si zakoupili volnou/zlevněnou vstupenku, nezapomeňte si přinést platný průkaz totožnosti.
Podporujeme AliPay, American Express, Amex GooglePay, Amex ApplePay, Apple Pay, Bancontact card, Carte Bancaire, China Union Pay, Diners Club, Sofortüberweisung, Discover, GiroPay, iDEAL, JCB, Maestro, MasterCard, MasterCard GooglePay, MasterCard ApplePay, Multibanco , PayPal, Google Pay, UnionPay, VISA, Visa ApplePay.
Naše webové stránky jsou dostupné v několika jazycích a výchozí platební metody se liší v závislosti na verzi webu, kterou si prohlížíte. Pokud jste v nové zemi a nevidíte preferovaný způsob platby, doporučujeme vám změnit jazyk stránky pomocí rozbalovací nabídky na domovské stránce.
Chcete-li si vyžádat fakturu nebo potvrzení o nákupu, vyplňte a odešlete tento formulář .
Naše finanční oddělení zpracuje vaši žádost do 5–7 pracovních dnů. Faktura nebo výpis bude poté zaslán ve formátu PDF na stejnou e-mailovou adresu, na které jste zakoupili vstupenky.
Odkaz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDH9coMDEfZ7yzOqIK2ZOS1xBMyGQlq4vMGteNk9vkByy3WA/viewform
Návod k použití voucheru naleznete v části „Návod“ na stránce každé atrakce. Pokud nejsou uvedeny žádné pokyny, stačí se u vstupu do atrakce prokázat voucherem. Potvrzovací e-mail a samotný voucher budou také obsahovat stejné pokyny a další informace, které se mohou hodit v den vaší návštěvy.
S "přeskočit frontu" označujeme vstupenky, které zajistí nejrychlejší možný vstup s žádným nebo velmi malým frontováním. Někdy jsou lístky na přeskočení načasované; často se budou muset ukázat u vyhrazeného stolu nebo pruhu. V takovém případě bude tato informace jasně uvedena na vašem voucheru.
S Tiqets je možné požádat o vrácení peněz za vstupenky, pokud jste do objednávky přidali možnost bezplatného zrušení nebo pokud pravidla pro vrácení peněz umožňují vrácení peněz/zrušení.
Žádost o vrácení peněz prostřednictvím aplikace nebo e-mailu je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak zrušit rezervaci.
Pokud vrácení peněz/zrušení není možné prostřednictvím aplikace nebo e-mailu, bohužel to znamená, že vaši objednávku nelze změnit.
Poznámka : Důrazně doporučujeme, abyste nejprve znovu zkontrolovali časové období, během kterého platí zrušení vaší objednávky. Tyto informace jsou uvedeny ve vašem e-mailovém potvrzení.