Rezervujte si skvělé atrakce

Online rezervace

Užijte si návštěvu své destinace na maximum díky atrakcím, aktivitám a dalším možnostem.

Flexibilní výběr

Rezervaci lístků provedete online během několika minut a u mnoha atrakcí ji můžete i bezplatně zrušit.

Užijte si výlet

Nejlepší zážitky v muzeích a atrakcích po celém světě. Vstupenky v mobilu a bez čekání.

Jsme hrdým partnerem nejoblíbenějších míst na světě

S více než 3 000 partnery po celém světě si Tiqets najde svou vstupenku každý. Muzea tě moc nebaví? Nabízíme taky horské dráhy. Vadí ti výšky? Vydej se na průzkum starověkých rozvalin. S naším partnerem Tiqets si může každý vybrat svou vlastní cestu za zábavou.

Nejčastější otázky

Kdo je Tiqets.com?
Tiqets je online rezervační platforma pro muzea a atrakce, která spojuje cestovatele po celém světě s více způsoby, jak zažít kulturu.
Neobdržel jsem vstupenky, prošla moje objednávka?
98 % našich vstupenek je doručeno do 15 minut; některé z nich vyžadují ruční zpracování a mohou trvat až 30 minut. Jakmile budou vaše vstupenky připraveny, budete k nim mít přístup prostřednictvím stránky s potvrzením objednávky nebo prostřednictvím e-mailu, který jsme vám zaslali. Obdržíte také SMS s odkazem pro snadný přístup k lístkům přes naši aplikaci. Pokud jste své vstupenky neobdrželi do jedné hodiny po dokončení platby, zkontrolujte prosím jak svůj e-mailový účet, tak složku se spamem, zda od nás nekomunikujeme; pokud jste žádné neobdrželi, kontaktujte prosím zákaznický servis.
Jak si mohu zarezervovat volnou/zlevněnou vstupenku pro děti, studenty nebo seniory?
Pokud je pro jednu nebo více z těchto kategorií návštěvníků k dispozici bezplatný/snížený vstup, zobrazí se tato informace při výběru vstupenek u pokladny. Pamatujte, že pro uplatnění výhody bezplatného vstupu možná budete muset vybrat odpovídající možnost bezplatného vstupu. Pokud jste si zakoupili volnou/zlevněnou vstupenku, nezapomeňte si přinést platný průkaz totožnosti.
Jakou platební metodu mohu použít na Tiqets?
Podporujeme AliPay, American Express, Amex GooglePay, Amex ApplePay, Apple Pay, Bancontact card, Carte Bancaire, China Union Pay, Diners Club, Sofortüberweisung, Discover, GiroPay, iDEAL, JCB, Maestro, MasterCard, MasterCard GooglePay, MasterCard ApplePay, Multibanco , PayPal, Google Pay, UnionPay, VISA, Visa ApplePay. Naše webové stránky jsou dostupné v několika jazycích a výchozí platební metody se liší v závislosti na verzi webu, kterou si prohlížíte. Pokud jste v nové zemi a nevidíte preferovaný způsob platby, doporučujeme vám změnit jazyk stránky pomocí rozbalovací nabídky na domovské stránce.
Jak si vyžádám fakturu?
Chcete-li si vyžádat fakturu nebo potvrzení o nákupu, vyplňte a odešlete tento formulář . Naše finanční oddělení zpracuje vaši žádost do 5–7 pracovních dnů. Faktura nebo výpis bude poté zaslán ve formátu PDF na stejnou e-mailovou adresu, na které jste zakoupili vstupenky. Odkaz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDH9coMDEfZ7yzOqIK2ZOS1xBMyGQlq4vMGteNk9vkByy3WA/viewform
Jak použiji své vstupenky? Co mám dělat se svou vstupenkou/voucherem?
Návod k použití voucheru naleznete v části „Návod“ na stránce každé atrakce. Pokud nejsou uvedeny žádné pokyny, stačí se u vstupu do atrakce prokázat voucherem. Potvrzovací e-mail a samotný voucher budou také obsahovat stejné pokyny a další informace, které se mohou hodit v den vaší návštěvy.
Co znamená "přeskočit frontu"?
S "přeskočit frontu" označujeme vstupenky, které zajistí nejrychlejší možný vstup s žádným nebo velmi malým frontováním. Někdy jsou lístky na přeskočení načasované; často se budou muset ukázat u vyhrazeného stolu nebo pruhu. V takovém případě bude tato informace jasně uvedena na vašem voucheru.
Jak mohu sám požádat o vrácení peněz prostřednictvím e-mailu nebo aplikace?
S Tiqets je možné požádat o vrácení peněz za vstupenky, pokud jste do objednávky přidali možnost bezplatného zrušení nebo pokud pravidla pro vrácení peněz umožňují vrácení peněz/zrušení. Žádost o vrácení peněz prostřednictvím aplikace nebo e-mailu je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak zrušit rezervaci. Pokud vrácení peněz/zrušení není možné prostřednictvím aplikace nebo e-mailu, bohužel to znamená, že vaši objednávku nelze změnit. Poznámka : Důrazně doporučujeme, abyste nejprve znovu zkontrolovali časové období, během kterého platí zrušení vaší objednávky. Tyto informace jsou uvedeny ve vašem e-mailovém potvrzení.