Další možnosti přepravy

Jak funguje osobní transfer?

Rezervace osobního transferu je výhodné řešení pokud se nevyznáte v cílové destinaci. Nabízíme přepravu jak pro jednotlivce, páry, tak pro velké skupiny.

Rezervace je jednoduchá s okamžitým potvrzením a voucherem. E-mailem obdržíte kontakt na řidiče, který na vás bude čekat až 60 minut na letišti. Naše ceny jsou konečné, bez dalších příplatků- např. za jízdu v noci, o Velikonocích a Vánocích, svátků apod.

  • Pouze profesionální řidiči
  • Možnost zrušení zdarma
  • Až 60 minut čekání
  • Včetně zavazadel

Naše výhody

1

Online rezervace

Do pole „Pick-up“ zadejte místo odjezdu a cíl do pole „Drop-off“. Rezervaci ihned potvrdíme.

2

Bez dalších poplatků

Nabízíme konečné ceny, bez dalších poplatků. Možnost ZDARMA zrušení, platba online nebo až na místě u řidiče.

3

Vše zahrnuto

Profesionální řidiči. Až 60 minut čekání po přistání v ceně. Včetně zavazadla.

Transfery z letiště

Nejčastější otázky služby transferu

Jak si objednat transfer?
Do pole „Pick-up“ zadejte místo odjezdu a cíl do pole „Drop-off“. Z rozbalovací nabídky můžete vybrat požadované město, letiště, vlakové nádraží, přístav a hotel nebo zadat přesnou adresu místa. Klikněte na tlačítko „Find transfer“ česky „Zobrazit ceny“. Vyberte si z nabídky transferu a kliknutím na „Book transfer“ přejděte k rezervaci.
S jakým předstihem si mám objednat transfer?
Minimální doba předobjednávky závisí na třídě vozidla. Pokud si chcete rezervovat vozidla prémiové třídy nebo minibusu 10, 13, 16, 19 osob, můžete provést rezervaci nejpozději 24 hodin před cestou. Pokud zvolíte standardní typy vozidel (Micro, Economy, Comfort, Minivan 4 pax, Minibus 7 pax), musí být převod rezervován nejméně 16 hodin před jeho začátkem. Pokud vaše cesta začíná později, než je uvedeno výše, můžete provést last minute rezervaci. Budeme vás informovat co nejdříve, pokud můžeme službu poskytnout.
Jak zjistím, zda je moje rezervace aktivní?
Po provedení rezervace obdržíte potvrzovací e-mail s voucherem obsahující Vaše číslo rezervace a všechny podrobnosti o Vaší cestě. Pokud jste e-mail s potvrzením neobdrželi, kontaktujte našeho manažera e-mailem na adrese support@kiwitaxi.com nebo v online chatu.
Co dělat, když mám zpoždění?
Jakmile zjistíte, že Váš let je zpožděn, informujte o tom svého řidiče tak, že zavoláte na telefonní číslo, které vám bylo dříve zasláno, manažera podpory Kiwitaxi e-mailem support@kiwitaxi.com nebo v online chatu. Zadejte číslo objednávky a nový čas příjezdu.
Jak najdu řidiče?
Důležitá poznámka: Řidič Vás bude očekávat s cedulkou, kde bude uvedeno Vašeho jméno a příjmení, které jste uvedli při rezervaci. Pokud je místo vyzvednutí letiště, řidič se s Vámi setká na výjezdu z příletové oblasti letiště poté, co jste prošli pasovou kontrolou a vyzvedli si odbavená zavazadla. Pokud je místo vyzvednutí v hotelu, řidič na vás bude čekat v hotelové hale. Pokyny k setkání jsou uvedeny v poukazu potvrzujícím vaši rezervaci.
Množství zavazadel a děti
DŮLEŽITÉ: pokud cestujete s dětmi, přidejte do své rezervace DĚTSKOU AUTOSEDAČKU (child seats and boosters). Tato služba se platí zvlášť. DŮLEŽITÉ : pokud se zavazadlo nevejde do auta, může řidič jízdu odmítnout. Množství zavazadel, které se vejdou do jednoho auta, je uvedeno na webových stránkách: Například 3 kusy zavazadel znamenají, že si můžete vzít tři kufry nebo kufry standardní velikosti. Jejich délka, šířka a výška by tedy neměla být větší než 158 centimetrů. Pokud máte s sebou speciální zavazadla (snowboard, lyže, kočárky atd.), Měli byste si objednat auto jiné třídy, například Minibus 7pax. Pokud máte pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím online chatu nebo na help@kiwitaxi.com. Pomůžeme vám vybrat vhodné vozidlo. Jakmile provedete rezervaci, dejte nám vědět o zvláštním zavazadle na adrese support@kiwitaxi.com. Budeme informovat řidiče, v opačném případě mohou požádat o dodatečný poplatek za jeho přepravu. Pokud se zavazadlo nevejde do auta, může jízdu odmítnout. Nezaručujeme, že poskytneme přesnou značku nebo model automobilu, pouze třídu vozidla.