Rezervujte si přes Booking.com pobyt kdekoli po celém světě. Ať už se chystáte na dovolenou nebo na služební cestu. Tento oblíbený cestovní portál vám po zadání destinace se v dané lokalitě zobrazí všechny dostupné možnosti ubytování od útulných horských chatek až po luxusní hotelové resorty. Pokud se vám dané ubytování líbí, můžete si ihned provést rezervaci.

Velkou výhodou tohoto vyhledávače je možnost platby v českých korunách, stránky a komunikace v českém jazyce.

Nejde ale jen o vyhledávač, ubytování vám přímo zprostředkuje a může být i nápomocen při řešení problémů s rezervací. Prostě ne vždy se vše vydaří a dobré znát postup a možnosti práce s rezervací.

Dobře si přečtěte popis ubytování a recenze

Na hlavní stránce ubytování (pod obrázky a popisem) zjistíte, jaká je v daném termínu dostupnost různých pokojů. Kolik stojí dvoulůžkový pokoj se snídaní, polopenzí a podobně. Nenápadný, ale důležitý je v těchto kolonkách symbol otazníčku. Poví vám, co se stane, když rezervaci zrušíte. Zrušení rezervace vždycky záleží na konkrétním hotelu a jeho podmínkách. Někdy může být zrušení zdarma, jindy vás bude stát 30 procent z ceny ubytování. Nejlevnější v nabídce vycházejí tzv. Nevratné rezervace, kde si velmi dobře rozmyslete zda se úspora několika stokorun opravdu vyplatí.

Pokud jste našli vhodné ubytování, stačí už jen vybrat počet pokojů a pustit se do rezervace. Kliknutí na Rezervujte hned vás přesměruje na stránku, kde můžete vyplnit své požadavky ohledně pokoje a hlavně si vlevo nahoře zkontrolovat konečnou cenu.

Další krok obnáší vyplnění kontaktních údajů, včetně údajů o platební kartě. Hotely si u karetní společnosti ověřují platnost karty, a zadanou kartou garantujete svoji rezervaci pro případ nedojezdu. 

Pozornost věnujte i průměrnému hodnocení ubytování a určitě nahlédněte do recenzí. Díky nim se dozvíte informace, které nevyčtete ani z katalogu cestovní kanceláře, ani z webu hotelu či hostelu samotného.

Úpravy rezervací online

Před využitím Booking kontaktu doporučujeme projít seznam nejčastěji kladených otázek. Pokud svou odpověď nenajdete, kontaktujte zákaznický servis. Vyplňte téma, kterého se otázka týká. Následně se vám zobrazí rámečky, do nichž je třeba vyplnit případné číslo rezervace, jméno a příjmení, email, telefon a konkrétní dotaz.

Pokud jste registrovaným zákazníkem, můžete se ke své rezervaci přihlásit on-line a můžete jednoduše provést následující úpravy:

  • Změnit termín.
  • Upravit údaje o hostech.
  • Kontaktovat ubytování.
  • Změnit údaje kreditní karty.
  • Zařídit stravování v hotelu.
  • Přidat další pokoj.
  • Požádat o pozdější odhlášení.
  • Zrušit rezervaci.
  • Požádat o přistýlku.

Klientská linka v češtině

Pokud máte s řešením problémů nebo s reklamacemi špatné zkušenosti, u Booking.com se rozhodně nemusíte obávat komplikací. Pro české zákazníky funguje klientský servis v českém jazyce dostupný na telefonu:

  • Telefonní kontakt na Booking.com: 420 221 475 750 nebo +420 221 475 700 (úřední hodiny)

Připravte si vždy číslo rezervace a PIN kód, který naleznete v potvrzení rezervace.

Vyberte si ubytování nyní

Vyhledejte si pohodlně ubytování, které Vám vyhovuje umístěním a cenou.

Booking.com

Booking.com je k dispozici ve 43 jazycích a nabízí více než 28 milionů evidovaných ubytovacích jednotek, z toho 6,2 milionů ubytování v soukromí, apartmánů a jedinečných typů ubytování. Zákaznický servis je vám navíc k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu bez ohledu na to, kam pojedete a jaké jsou vaše plány.