Booking.com je internetový portál, díky kterému si můžeme porovnat ceny mnoha dostupných nabídek ubytování v místě, kam chceme cestovat, a zarezervovat si tak ideální ubytování kdekoli na světě z pohodlí domova.
Pokud již máte vybrané ubytování a těšíte se na Vaši dovolenou může nastat situace, že potřebujete například informaci jak si převezmete klíče od apartmánu, nebo jiné informace přímo od vybraného hotelu nebo apartmánu.
Nabízí se několik možností jak kontaktovat ubytování:
- Telefonicky přes české zákaznické centrum: +420 239 018 306
- Rezervaci můžete spravovat on-line
- Kontaktujete přímo ubytování
Online správa rezervace
Před využitím Booking kontaktu doporučujeme projít seznam nejčastěji kladených otázek. Pokud svou odpověď nenajdete, kontaktujte zákaznický servis. Vyplňte téma, kterého se otázka týká. Následně se vám zobrazí rámečky, do nichž je třeba vyplnit případné číslo rezervace, jméno a příjmení, email, telefon a konkrétní dotaz.
Pokud jste registrovaným zákazníkem, můžete se ke své rezervaci přihlásit on-line a můžete jednoduše provést následující úpravy:
Změnit termín.
Upravit údaje o hostech.
Kontaktovat ubytování.
Změnit údaje kreditní karty.
Zařídit stravování v hotelu.
Přidat další pokoj.
Požádat o pozdější odhlášení.
Zrušit rezervaci.
Otevřete si odkaz na rezervaci z e-mailu
Pokud kontaktujete ubytování s tím, že chcete rezervaci změnit, doporučujeme začít změnu prostřednictvím odkazu v e-mailu s potvrzením rezervace nebo prostřednictvím svého účtu na Booking.com.
Kde najdu telefonní kontakt na ubytování?
Podstatné informace se skrývají na konci potvrzení o rezervaci ve Vašem e-mailu.
Naleznete zde jednak přímý telefonní kontakt na ubytování a nebo odkaz. Tento odkaz Vám umožní si upravit rezervaci přímo a bez čekání.
Nabídka změn online na webu
Nepotřebujete-li telefonovat s ubytováním, nabízí se pohodlné online změny rezervace.
V případě, že máte více rezervací, zobrazí se Vám seznam rezervací. Stačí kliknout na konkrétní rezervaci.
Nabídka úprav rezervace
V dalším kroku se Vám nabídne celá řada možností jak si přizpůsobit pobyt.
Lze změnit rezervaci, prohlédnout si informace o rezervaci, platební podmínky, můžete změnit datum pobytu a nebo si přidat doplňkové služby.
Konkrétní možnosti se mohou lišit dle podmínek nastavení rezervace.
Podrobnosti rezervace
V odkazu “Prohlédnout si informace o rezervaci” naleznete praktické body:
- lze si nechat odeslat potvrzení na e-mail
- informujete ubytování o čase Vašeho příjezdu nebo odjezdu
- prohlédnete si zařízení v ubytování
Kde najdu přímý e-mail na ubytování?
Nevyhovuje Vám telefonní kontakt z důvodu jazykové bariéry? Pošlete přímý e-mail. Pro získání této možnosti komunikace se nabízejí dvě možnosti:
- nejjednodušší je si otevřít e-mail s potvrzením rezervace, kde pod adresou je link”Pošlete do ubytování e-mail”
- nebo v detailu rezervace- klikněte na tlačítko “Zobrazit rezervaci”:
Zobrazí se Vám základní přehled o podmínkách rezervace. Pro nás je důležité tlačítko: Poslat zprávu ubytování, nebo odkaz na e-mail.
Jsou dvě možnosti jak ubytování kontaktovat:
- Poslat zprávu ubytování: je chat přímo s majitelem
- Napsat e-mail ubytování: nabídne se Vám e-mailová adresa a můžete napsat klasický e-mail.
Naše doporučení: Komunikujte transparentně
Důležité je vědět, že společnost Booking.com si veškerou komunikaci archivuje a májí k ní přístup jak ubytovací zařízení, vy jako hosté, tak i podpora na lince.
V komunikaci buďte objektivní, ne emotivní, struční a snažte se aby tato možnost byla pro všechny strany přínosná. V případě řešení sporu se můžete odvolat i na tuto komunikaci.
Na závěr pobytu máte vždy možnost poslat ubytování hodnocení, kde lze ostatní hosty upozornit na přednosti a negativa Vašeho pobytu.
Booking.com je k dispozici ve 43 jazycích a nabízí více než 28 milionů evidovaných ubytovacích jednotek, z toho 6,2 milionů ubytování v soukromí, apartmánů a jedinečných typů ubytování. Zákaznický servis je vám navíc k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu bez ohledu na to, kam pojedete a jaké jsou vaše plány.
Comment (0)