Pokud zjistíte, že vám zakoupený předmět, nebo podmínky pobytu či zájezdu nevyhovují, můžete nám je vrátit. Kontaktujte nás do 15 dnů od zaplacení a my vám vrátíme celou částku. Upozorňujeme, že Roušky s rozbaleným obalem nelze z hygienických důvodů vrátit.
Děláme vše pro to, abyste byli vždy maximálně spokojeni a domů se vraceli plni báječných dojmů a zážitků. Naše partnery proto vybíráme opravdu pečlivě a velmi důkladně procházíme nezávislá hodnocení na internetu. Díky tomu u nás nenajdete žádné nekvalitní nabídky.
Přinášíme vám výhodné slevy na cestování, díky kterým se už nebudete muset rozhodovat, kam vyrazit na dovolenou letos a kam až příští rok. U nás máte jistotu nejlepších cen.
Máme bohaté zkušenosti a specializujeme se na cestování po Evropě. Cestování je pro nás vášeň a rádi bychom, aby vás bavilo stejně jako nás. Proto pro vás zajišťujeme slevy, díky kterým si úžasnou dovolenou může dovolit každý!
Vybíráme pro Vás pobyty ve špičkových hotelích s nejlepším hodnocením, a to včetně balíčků služeb (wellness, polopenze, jízda na koni atp.). Všechny hotely mají prvotřídní servis, vynikající restaurace, kde budete mít dostatek soukromí na nerušenou relaxaci.
Jednoduše si s hotelem domluvíte termín pobytu a nahlásíte kód voucheru. Přímo na voucheru najdete veškeré kontaktní údaje potřebné k rezervaci.
V rámci nákupu budete přesměrováni do košíku, kde nákup dokončíte. K dispozici je platba kartou a bankovní převod.
Prosíme, věnujte pozornost podmínkám vrácení voucheru. Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Máte možnost změny termínu pobytu v rámci platnosti voucheru po domluvě s recepcí.
Pokud potřebujete daňový doklad, obraťte se prosím přímo na provozovatele hotelu. Potvrzení o přijetí platby Vám zasíláme do e-mailu.
Případné nedostatky či nedorozumění je potřeba řešit s hotelem přímo na místě, jen tak může být sjednána okamžitá náprava. Ve většině hotelů vám rádi vyjdou vstříc a vyřeší jakoukoli situaci či nabídnou kompenzaci.
Pokud přesto nejste spokojeni, sepiště písemnou stížnost, kde uveďte své jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od hotelu razítkem a podpisem a zašlete nám ji na mail info@e-booking.cz. Ozvěte se prosím do 7 dnů od chvíle, kdy došlo k problému, a maximálně 7 dnů od konce platnosti voucheru.