Doporučujeme

Možnost vrácení do 15 dnů

Pokud zjistíte, že vám zakoupený předmět, nebo podmínky pobytu či zájezdu nevyhovují, můžete nám je vrátit. Kontaktujte nás do 15 dnů od zaplacení a my vám vrátíme celou částku. Upozorňujeme, že Roušky s rozbaleným obalem nelze z hygienických důvodů vrátit.

Zaručujeme vaši 100% spokojenost

Děláme vše pro to, abyste byli vždy maximálně spokojeni a domů se vraceli plni báječných dojmů a zážitků. Naše partnery proto vybíráme opravdu pečlivě a velmi důkladně procházíme nezávislá hodnocení na internetu. Díky tomu u nás nenajdete žádné nekvalitní nabídky.

Nabízíme atraktivní ceny

Přinášíme vám výhodné slevy na cestování, díky kterým se už nebudete muset rozhodovat, kam vyrazit na dovolenou letos a kam až příští rok. U nás máte jistotu nejlepších cen. 

Žijeme cestováním

Máme bohaté zkušenosti a specializujeme se na cestování po Evropě. Cestování je pro nás vášeň a rádi bychom, aby vás bavilo stejně jako nás. Proto pro vás zajišťujeme slevy, díky kterým si úžasnou dovolenou může dovolit každý!

Nejčastější dotazy

Vouchery

Jaké hotely nabízíme?

Vybíráme pro Vás pobyty ve špičkových hotelích s nejlepším hodnocením, a to včetně balíčků služeb (wellness, polopenze, jízda na koni atp.). Všechny hotely mají prvotřídní servis, vynikající restaurace, kde budete mít dostatek soukromí na nerušenou relaxaci.

Jak voucher uplatním?

Jednoduše si s hotelem domluvíte termín pobytu a nahlásíte kód voucheru. Přímo na voucheru najdete veškeré kontaktní údaje potřebné k rezervaci.

Jak zaplatím?

V rámci nákupu budete přesměrováni do košíku, kde nákup dokončíte. K dispozici je platba kartou a bankovní převod.

Jaké jsou podmínky užití?

Prosíme, věnujte pozornost podmínkám vrácení voucheru. Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Máte možnost změny termínu pobytu v rámci platnosti voucheru po domluvě s recepcí.

Vystavíte mi fakturu či proforma fakturu?

Pokud potřebujete daňový doklad, obraťte se prosím přímo na provozovatele hotelu. Potvrzení o přijetí platby Vám zasíláme do e-mailu.

Co když chci pobyt reklamovat?

Případné nedostatky či nedorozumění je potřeba řešit s hotelem přímo na místě, jen tak může být sjednána okamžitá náprava. Ve většině hotelů vám rádi vyjdou vstříc a vyřeší jakoukoli situaci či nabídnou kompenzaci.

Pokud přesto nejste spokojeni, sepiště písemnou stížnost, kde uveďte své jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od hotelu razítkem a podpisem a zašlete nám ji na mail info@e-booking.cz. Ozvěte se prosím do 7 dnů od chvíle, kdy došlo k problému, a maximálně 7 dnů od konce platnosti voucheru.

Podmínky prodeje voucherů