Kosmetika na cesty

Možnost vrácení do 15 dnů

Pokud zjistíte, že vám zakoupený předmět, nebo podmínky pobytu či zájezdu nevyhovují, můžete nám je vrátit. Kontaktujte nás do 15 dnů od zaplacení a my vám vrátíme celou částku. Upozorňujeme, že Roušky s rozbaleným obalem nelze z hygienických důvodů vrátit.

Zaručujeme vaši 100% spokojenost

Děláme vše pro to, abyste byli vždy maximálně spokojeni a domů se vraceli plni báječných dojmů a zážitků. Naše partnery proto vybíráme opravdu pečlivě a velmi důkladně procházíme nezávislá hodnocení na internetu. Díky tomu u nás nenajdete žádné nekvalitní nabídky.

Nabízíme atraktivní ceny

Přinášíme vám výhodné slevy na cestování, díky kterým se už nebudete muset rozhodovat, kam vyrazit na dovolenou letos a kam až příští rok. U nás máte jistotu nejlepších cen. 

Žijeme cestováním

Máme bohaté zkušenosti a specializujeme se na cestování po Evropě. Cestování je pro nás vášeň a rádi bychom, aby vás bavilo stejně jako nás. Proto pro vás zajišťujeme slevy, díky kterým si úžasnou dovolenou může dovolit každý!

Nejčastější dotazy

Nákup v e-shopu

Musím se registrovat, pokud chci nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí.

Zadal/a jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).

Objednal/a jsem si zboží, ale nesplňuje mé očekávání. Mohu jej vrátit? (nové)

Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Pokud vám poškozené zboží přivezla kurýrní společnost, kontaktujte nás na e-mailu info@e-booking.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti. Přebíráte-li však poškozenou zásilku od České pošty, za její poškození neručíme. Drobné zboží zasíláme v obálce Českou poštou. Zjistit více můžete v obchodních podmínkách ZDE:

Kde naleznu informace o ceně dopravy?

Všechny uvedené ceny zboží na www.e-booking.cz (eshop) jsou konečné. V ceně zboží není uvedena cena za dopravu, která je závislá na způsobu odběru zboží. Při platbě na dobírku se náklady účtují k ceně zboží. Více o způsobu odběru zboží a ceně dopravy se dozvíte ZDE.