Vyberte si produkty

Selecciona tus productos

Rychlé odeslání přímo ze Španělska

Envío rápido directamente desde España

Vychutnejte si vybrané lahůdky

Disfruta tus compras!

Potěšte se vánočním košem přímo ze Španělska

Te presentamos las mejores cestas de Navidad 2020

Něco více o “Jamónu”  (španělské vepřové šunce)

 

 

Jamóny dělíme na:

  • jamón serrano  – pochází z masa bílých prasat
  • jamón ibérico – vyrábí se  z černých iberských prasat (Pata Negra)

Jamón ibérico pochází z černého iberského prasete, které je celosvětovým unikátem a dělá z jamónu ibérico jedinečný produkt, nesrovnatelný s jinými sušenými šunkami. Jamón ibérico má narozdíl od jamónu serrano (ale i např. prosciutta di Parma či San Daniele, francouzského jambonu či chorvatského pršutu) intenzivnější a trvalejší chuť, vyšší podíl zdravých nenasycených tuků a jedinečnou texturu umožněnou mezisvalovým tukem-mramorováním.

 

Jamón Serrano pochází z bílého prasete, které se chová po celém světě. Přesto že se jedná o stejný druh prasete, jsou některé rasy žijící výhradně ve Španělsku obzvláště vhodné k výrobě jamónu, neboť mají vyšší podíl tuku a umožňují tedy delší a kvalitnější zrání.

Ochutnejte delikatesy přímo ze Španělska

Čerstvé delikatesy z Andalusie

Nabízíme vám výběr těch nejlahodnějších španělských delikates. Ochutnávejte pokrmy, které servírují ty nejlepší restaurace. Pořiďte si některé z nich domů a dopřávejte si malý luxus ze Španělska každý den.

Zaručujeme vaši 100% spokojenost

Děláme vše pro to, abyste byli vždy maximálně spokojeni a vychutnali si lahůdky nejvyšší kvality za co nejlepší ceny. Vaše objednávka bude odeslána přímo ze Španělska s garancí nejčerstvějších produktů.

 

 

Rychlost je naše posedlost

Vaši objednávku vyřídíme bleskově! Naši kurýři budou s voňavým balíčkem u vašich dveří cca za 4 dny od odeslání. Zásilku samozřejmě můžete sledovat online, měnit údaje k doručení nebo si ji pohodlně vyzvednout ve výdejním místě.

spain-4482786_1920

Nejčastější otázky

Musím se registrovat, pokud chci nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí.

Jak mohu objednané zboží zaplatit?

Produkty ze sekce Delikatesy lze zaplatit běžným způsobem:

  • platební kartou,
  • expresním bankovním převodem,
  • klasickým bankovním převodem. U této varianty vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě.

Platba proběhne v českých korunách (CZK). Fakturu obdržíte od nás e-mailem. Nelze platit na dobírku. Zboží vám bude odesláno naším partnerem přímo ze Španělska kurýrní společností.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Zakoupené zboží bude odesláno přímo ze Španělska následující pracovní den po objednání. Kurýrní společnost balíček doručí zpravidla do 4 pracovních dnů. Od našeho partnera vám bude zaslán sledovací kód zásilky.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Po předání zásilky přepravci nelze objednávku měnit.

Objednal/a jsem si zboží, ale nesplňuje mé očekávání. Mohu jej vrátit? (nové)

Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Doporučujeme, aby si zákazník zkontroloval dodávku ihned při převzetí zboží. Pokud zákazník zjistí poškození zboží po převzetí, má 2 dny na uplatnění reklamace ode dne doručení zboží u dodavatele nebo kurýrní služby.

 

Pokud vám poškozené zboží přivezla kurýrní společnost, kontaktujte nás na e-mailu info@e-booking.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti.

Kde naleznu informace o ceně dopravy?

Poštovné a balné je u sekce Delikatesy: 350 Kč včetně DPH

 

Všechny uvedené ceny zboží na www.e-booking.cz (eshop) jsou konečné. V ceně zboží není uvedena cena za dopravu, která je závislá na způsobu odběru zboží. Více o způsobu odběru zboží a ceně dopravy se dozvíte ZDE.

Pokud hledám produkt, který na stránce nevidím?

Pokud hledáte produkt, který na naší stránce nemůžete najít, neváhejte nás kontaktovat na adrese info@e-booking.cz a my uděláme vše pro to, abychom jej našli a poslali vám ho.

Preguntas frecuentes

¿Cómo realizo el pago?

Puedes realizar el pago por 3 modalidades diferentes:

Tarjeta Bancaria, si deseas pagas con tarjeta bancaria deberás tener a mano los siguientes datos, número de tarjeta, nombre del titular, fecha de caducidad y CVV (código de seguridad que aparece en la parte posterior de la tarjeta)

Transferencia bancaria express.

Transferencia Bancaria, si prefieres pagar por este método debes tener en cuenta que tu pedido será atendido en el momento que el banco nos notifique el ingreso del importe.

¿Cuándo recibiré mi pedido?

Los pedidos saldrán de nuestro almacén en un plazo de 24/48 horas desde que se confirma el pago. Tenga en cuenta que los productos se envían desde España. Para entregas a la República Checa puede ser de 3 a 6 días laborables.

Por causas ajenas a nuestra voluntad, los pedidos podrían retrasarse por motivos de fuerza mayor como pueden ser inclemencias climatológicas, huelgas, problemas técnicos en tránsito.

¿Cómo sabré el estado de mi pedido?

Una vez realices el pedido te iremos informando de la siguiente forma:

* Cuanto finalices el proceso de compra recibirás un correo electrónico indicándote que el pedido ha sido recibido y el número que hemos asignado al mismo.

* Cuando recibamos la notificación de pago, ya sea por tarjeta bancaria o transferencia bancaria, recibirás un comunicado de “confirmación de pago” y a continuación procederemos a preparar la mercancía.

* Una vez preparada la mercancía en nuestros almacenes y contactado con el transportista, te enviaremos una comunicación con los datos del pedido, el nº de localizador y el plazo estimado de entrega. Podrás entrar en la página de la Agencia de transportes y con el localizador que te facilitamos podrás conocer el estado del envío en todo momento.

 

Seguimiento del envío.

Una vez hagamos la entrega del paquete a la agencia de transporte, nos facilitarán un número de localizador de envío, el cual notificaremos al Cliente para que pueda hacer el seguimiento del envío en la página web del transportista y de esta forma saber en todo momento el estado del envío.

Quiero modificar mi pedido... ¿Qué hago?

Debes tener en cuenta que en nuestro afán por prestarte un rápido servicio, una vez confirmado el pedido y su pago, procederemos a la preparación del envío de forma inmediata. Una vez que el pedido sale de nuestros almacenes es imposible modificarlo o anularlo.

Si quieres hacer alguna modificación del pedido ponte en contacto con nosotros mandándonos un mail a info@e-booking.cz  y si el pedido todavía no ha salido del almacén haremos todo lo posible por realizar el cambio.

No he recibido mi pedido correctamente... ¿Qué hago?

Si al recibir tu pedido observas que el embalaje está dañado, házselo saber al transportista y no aceptes el envío. A continuación ponte en contacto con nosotros y buscaremos rápidamente una solución.

Si cuando abras el paquete observas que los productos que te hemos enviado no son los que tú habías pedido o bien que te faltan productos, ponte en contacto con nosotros en el plazo máximo de 7 días naturales escribiendo un mail a info@e-booking.cz  y te daremos una pronta solución.

¿A qué países enviamos los pedidos?

Enviamos pedidos en todo el territorio nacional (República Checa).

¿Si busco un producto que no veo en la página?

Si buscas un producto que no localizas en nuestra página no dudes en ponerte en contacto con nosotros en info@e-booking.cz y haremos todo lo posible para localizarlo y hacértelo llegar.

Tarifas y condiciones de envío

GASTOS DE ENVÍO A DOMICILIO

  • Los gastos de envío para República Checa son de 350 CZK.

 

Podrá incluirse algún producto en la tienda que, por sus características especiales, conlleve un coste de envío particular.