e-shop

Nízké ceny

Rychlé doručení

Zboží skladem

Poštovné od 29 Kč

Doporučujeme

Cestovní doplňky

Nezbytnosti na cestu letadlem

Elektronika na cesty

Doprava zdarma od 899 Kč

Rychlé odeslání do druhého dne

Přes 1 300 výdejních míst

Odběr v Praze ZDARMA

Kosmetika na cesty a taštičky

Nechte se rozmazlovat v těch nejluxusnějších hotelech

Možnost vrácení do 15 dnů

Pokud zjistíte, že vám zakoupený předmět, nebo podmínky pobytu či zájezdu nevyhovují, můžete nám je vrátit. Kontaktujte nás do 15 dnů od zaplacení a my vám vrátíme celou částku. Upozorňujeme, že Roušky s rozbaleným obalem nelze z hygienických důvodů vrátit.

Zaručujeme vaši 100% spokojenost

Děláme vše pro to, abyste byli vždy maximálně spokojeni a domů se vraceli plni báječných dojmů a zážitků. Naše partnery proto vybíráme opravdu pečlivě a velmi důkladně procházíme nezávislá hodnocení na internetu. Díky tomu u nás nenajdete žádné nekvalitní nabídky.

Nabízíme atraktivní ceny

Přinášíme vám výhodné slevy na cestování, díky kterým se už nebudete muset rozhodovat, kam vyrazit na dovolenou letos a kam až příští rok. U nás máte jistotu nejlepších cen. 

Žijeme cestováním

Máme bohaté zkušenosti a specializujeme se na cestování po Evropě. Cestování je pro nás vášeň a rádi bychom, aby vás bavilo stejně jako nás. Proto pro vás zajišťujeme slevy, díky kterým si úžasnou dovolenou může dovolit každý!

Nejčastější dotazy

call-center-2275745_1920

Vouchery

Jaké hotely nabízíme?

Vybíráme pro Vás pobyty ve špičkových hotelích s nejlepším hodnocením, a to včetně balíčků služeb (wellness, polopenze, jízda na koni atp.). Všechny hotely mají prvotřídní servis, vynikající restaurace, kde budete mít dostatek soukromí na nerušenou relaxaci.

Jak voucher uplatním?

Jednoduše si s hotelem domluvíte termín pobytu a nahlásíte kód voucheru. Přímo na voucheru najdete veškeré kontaktní údaje potřebné k rezervaci.

Jak zaplatím?

V rámci nákupu budete přesměrováni do košíku, kde nákup dokončíte. K dispozici je platba kartou a bankovní převod.

Jaké jsou podmínky užití?

Prosíme, věnujte pozornost podmínkám vrácení voucheru. Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Máte možnost změny termínu pobytu v rámci platnosti voucheru po domluvě s recepcí.

Vystavíte mi fakturu či proforma fakturu?

Pokud potřebujete daňový doklad, obraťte se prosím přímo na provozovatele hotelu. Potvrzení o přijetí platby Vám zasíláme do e-mailu.

Co když chci pobyt reklamovat?

Případné nedostatky či nedorozumění je potřeba řešit s hotelem přímo na místě, jen tak může být sjednána okamžitá náprava. Ve většině hotelů vám rádi vyjdou vstříc a vyřeší jakoukoli situaci či nabídnou kompenzaci.

Pokud přesto nejste spokojeni, sepiště písemnou stížnost, kde uveďte své jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od hotelu razítkem a podpisem a zašlete nám ji na mail info@e-booking.cz. Ozvěte se prosím do 7 dnů od chvíle, kdy došlo k problému, a maximálně 7 dnů od konce platnosti voucheru.

Podmínky prodeje voucherů

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně.

Jak postupovat při vrácení zboží

Zboží můžete vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, 580 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na adresu uvedenou ve formuláři. Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Nákup v e-shopu

Jak jsou zabezpečeny on-line platby?

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Musím se registrovat, pokud chci nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí.

Zadal/a jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).

Objednal/a jsem si zboží, ale nesplňuje mé očekávání. Mohu jej vrátit? (nové)

Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Pokud vám poškozené zboží přivezla kurýrní společnost, kontaktujte nás na e-mailu info@e-booking.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti. Přebíráte-li však poškozenou zásilku od České pošty, za její poškození neručíme. Drobné zboží zasíláme v obálce Českou poštou. Zjistit více můžete v obchodních podmínkách ZDE:

Kde naleznu informace o ceně dopravy?

Všechny uvedené ceny zboží na www.e-booking.cz (eshop) jsou konečné. V ceně zboží není uvedena cena za dopravu, která je závislá na způsobu odběru zboží. Při platbě na dobírku se náklady účtují k ceně zboží. Více o způsobu odběru zboží a ceně dopravy se dozvíte ZDE.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně.

Jak postupovat při vrácení zboží

Zboží můžete vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, 580 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na adresu uvedenou ve formuláři. Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.